AXE Peace

Een Stoere Lancering met Impact


Marketing

Advertising

Voor de lancering van AXE Peace wilde het merk meer doen dan alleen een nieuwe deodorant op de markt brengen – ze wilden een statement maken. Daarom werd een wedstrijd opgezet waarbij fans exclusieve Peace-merchandise konden winnen: T-shirts en skateboards, ontworpen rond het thema ‘vrede’ met een edgy, urban twist.

Wij namen het ontwerp voor onze rekening en zorgden ervoor dat de T-shirts en skateboards niet alleen het Peace-verhaal uitdroegen, maar ook perfect aansloten bij de stijl en attitude van AXE. De actie sloeg aan, en de shirts werden zo populair dat ze nog steeds opduiken – zelfs op tv, waar Gilles De Coster (bekend van De Mol) zijn exemplaar met trots draagt.

Een ontwerp dat blijft hangen – net als de geur van AXE Peace!

No items found.

Others

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.