GIMBER - DRY JAN

GIMBER – Dry January, warm & verbonden

Branding

Marketing

Januari staat voor nieuwe gewoontes, maar ook voor koude dagen en een verlangen naar warmte en verbinding. GIMBER greep Dry January aan om meer te doen dan enkel alcoholvrij promoten – het werd een uitnodiging om bewust te kiezen voor jezelf én voor een warm alternatief.

Met het campagneconcept The Sober Curious Club maakten we van GIMBER drinken in januari een belevenis. Niet alleen als verfrissende mocktail, maar ook als verwarmend ritueel. We zetten volop in op het warme gebruik van het gemberconcentraat: dampende kopjes, gezellige momenten en een gevoel van thuiskomen – zó werd GIMBER meer dan een drank, het werd een manier van leven.

Kette werkte het campagneidee uit van concept tot visuele uitwerking, met storytelling die mensen aanspoorde om part of the GIMBER family te worden. Zo claimde GIMBER Dry January op een unieke manier, niet met afstand, maar met warmte, stijl en verbinding.

No items found.

Others

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.