GIMBER

Let’s think in the box

Branding

Voor GIMBER denken we graag in én buiten de box. In onze langdurige samenwerking ontwikkelden we diverse verpakkingsconcepten, elk met een eigen doelgroep in gedachten.

Zo creëerden we luxe en exclusieve verpakkingen voor conceptstores, terwijl we voor de retailsector kozen voor een design dat toegankelijk en herkenbaar is. Maar onze optimalisaties gingen verder dan alleen het uiterlijk: we namen ook de verzenddozen onder handen. Door op maat gemaakte inlays te ontwerpen voor verschillende flesformaten, maakten we het mogelijk om B2C-bestellingen efficiënt en flexibel te versturen via een slim "pick-and-choose"-systeem.

Voor de eindejaarscampagne gingen we nog een stap verder en introduceerden we Limited Edition-flessen, ontworpen in samenwerking met gerenommeerde artiesten zoals Kroll, Vexx en Diane von Fürstenberg. Kroll’s illustratie werd als wrap rond de fles aangebracht, terwijl Vexx en Diane von Fürstenberg hun ontwerpen rechtstreeks op de fles lieten drukken – een visueel statement dat perfect past bij GIMBER’s gedurfde karakter.

No items found.

Others

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.